548 Gràcies! Valoració de la CUP del Ripollès de les Eleccions al Parlament de Catalunya.

La Candidatura d’Unitat Popular (CUP) del Ripollès valorem molt positivament els nostres resultats a les Eleccions al Parlament de Catalunya després d’haver hagut de presentar avals, guanyar la batalla a les enquestes cuinades i al silenci mediàtic del sistema, i volem agrair públicament el suport de les persones del comitè de campanya així com a les 548 persones que al Ripollès ens han donat la seva confiança i han fet possible l’entrada de la CUP.

La CUP ha superat àmpliament el 4% de vots a 8 dels 19 municipis de la comarca sent la tercera força política a Les Llosses (10,25%), Vallfogona de Ripollès (8,17%), Campelles (4,76%) i Toses (4,76%), i quarta força política a Planoles (6,15%).

La CUP del Ripollès convidem a tothom a mantenir l’elevat nivell de mobilització al carrer d’aquesta campanya perquè els diputats en si mateixos, tot i constituir un avenç considerable, no són garantia de res. En aquest sentit, anunciem la convocatòria de noves assemblees obertes per valorar els resultats de la candidatura i elaborar un pla de treball per als pròxims mesos.

Una de les primeres actuacions prioritàries al Parlament serà la concreció dels termes en què es podria celebrar un referèndum d’independència, així com garantir que es prevegin els mecanismes per incloure tots els territoris dels Països Catalans en el procés. Les altres propostes inicials seran l’aturada immediata de tots els desnonaments, la denúncia del deute il·legítim, i l’aturada de les retallades.