Actes Centrals de Campanya al Ripollès.

Aquest dissabte el candidat per la Candidatura d'Unitat Popular-Alternativa d'Esquerres visitarà la comarca del Ripollès i farà actes a Ripoll, Camprodon i Sant Joan de les Abadesses.

La CUP-Alternativa d’Esquerres (CUP-AE) també prepara per al proper cap de setmana de campanya un seguit d’actes arreu de la comarca. Per tal de fer arribar a tota la ciutadania la pràctica política, les idees i les propostes de la CUP-AE, culminades en el seu programa polític per a les eleccions al Parlament, aquest cap de setmana hi ha previstos diferents actes en tres punts de la comarca del Ripollès. Els actes seràn els següents :

RIPOLL  2/4 de 12 migdia   A la Plaça de la Lira.

Acte Polític amb Lluc Salellas i Mariona Baraldés.

Amenitzat amb música tradicional del Ripollès.

Paradeta amb Punt d’Informació.

CAMPRODON  2/4 de 4 tardaTaberna Fraxanet

Café – Tertúlia amb Lluc Salellas.

SANT JOAN DE LES ABADESSES 6 tarda Auditori del Palmàs.

Acte Polític amb Lluc Salellas i Guillem Ferrer.

Actuació musical.

Per trobar més informació dels actes de la CUP-AE que s'aniran duent a terme al llarg d'aquesta campanya al Ripollès i a la resta del Principat us recomanem visitar el web www.unitatpopular.cat .

Lluc Salellas viu a Girona (Gironès) i té 27 anys. Llicenciat en Ciències Polítiques i en Periodisme per la Universitat Pompeu Fabra i MSC Nationalism Studies by University of Edinburgh. Treballa com a responsable de premsa a Òmnium Cultural. Ha estat des de sempre implicat en la societat civil organitzada a través de l'escoltisme, organitzacions estudiantils, socials i veïnals, així com plataformes pels drets socials i la preservació del territori. És militant de la CUP de Girona.