Assemblea Oberta sobre les Eleccions Europees 2014

El proper dimecres 5 de març a les 8 del vespre a l'Ateneu La Central de Vic, tindrà lloc una Assemblea Oberta en motiu del debat sobre la possible concurrència de la CUP a les eleccions europees.Les Assemblees Obertes d’Unitat Popular són un mecanisme de debat obert a la participació de les persones, les entitats i els sectors més dinàmics i implicats en les mobilitzacions socials i en les diferents lluites d’arreu del territori de l’Alt Ter, que agrupa les comarques d’Osona (inclosos els pobles de l’Alt Congost) i el Ripollès. D’aquesta manera, la CUP busquem enriquir els debats polítics més importants de la nostra organització. Més enllà de la necessitat o no de la presentació d’una candidatura unitària de les forces d’esquerres i independentistes de l’estat, amb la CUP al capdavant, en representació dels Països Catalans, també plantejarem quines qüestions han d’abanderar l’estratègia de la Unitat Popular a Europa, des de la perspectiva dels moviments populars, de la defensa del territori i del debat nacional que actualment ens ocupa. Per tot això, us convidem a participar a l’Assemblea Oberta ja que creiem que la vostra veu pot ser important de cara a enriquir el debat i definir les estratègies de la CUP a Europa.