Assemblea Oberta: valoració del primer any al Parlament.

Ara ja fa més d’un any, la Candidatura d’Unitat Popular-Alternativa d’Esquerres entrava al Parlament de Catalunya amb 126.219 vots (3 diputades). Ha estat un any on el discurs i les propostes de l’Esquerra Independentista i de moviments socials i polítics rupturistes han ampliat el seu ressò i transcendència.

Tanmateix, amb la voluntat de créixer i millorar dia rere dia ens agradaria que ens ajudessis a valorar la feina feta durant aquest primer any així com proposar possibles millores pels següents anys de legislatura.

Per això us convidem a venir i a participar a l’Assemblea Oberta que ha organitzat la CUP Alt Ter, l’objectiu de la qual serà fer una valoració conjunta de la feina feta durant aquest any al Parlament de Catalunya. Per fer-ho comptarem amb la presència de la Liliana Vilanova, de l’Oficina Tècnica del Parlament per la candidatura de la CUP-AE. L'acte es farà el proper dijous 20 de març de 2014, a 2/4 de 9 del vespre i al vestíbul de l'Ajuntament de Calldetenes.

Recorda que a la nostra web del parlament http://www.parlament.cup.cat hi trobaràs el programa amb el qual ens vam presentar a les eleccions, els nostres principis d’acció política, propostes de resolucions, les intervencions en els plens, informació sobre les comissions parlamentàries en les quals s’ha participat, etc. T’hi esperem!