Concentració 6 octubre: El Ripollès també crema el rei! Absolució 13 independentistes antimonàrquics

La campanya 'Al Ripollès no tenim rei' convoca de nou una concentració de suport als encausats per 'ultratge a la corona'. Se segueix d'aquesta manera la crida de l'organització antirepressiva Alerta Solidària per realitzar actes arreu dels Països Catalans. En aquest sentit entre el dia 4 i el 12 ja hi ha convocades concentracions a dinou poblacions (veure llista) així com a les principals universitats del país.

El dijous 3 d'octubre, nou independentistes més de Girona, Figueres, Banyoles i Sant Feliu de Guíxols han de presentar-se al tribunal d'excepció de l'Audiència Nacional espanyola. D'aquesta manera s'amplia la ràtzia repressiva que ha afectat fins al moment a Jaume Roure (Banyoles) i Enric Stern (Girona). En aquests dos casos el fiscal els hi demana 1 anys i 2 mesos de presó. Així mateix, dos joves de Figueres -un dels quals menors- estan pendents de l'evolució del seu cas; ambdós van ser retinguts per fer unes pintades  antimonàrquiques.

Per tots aquests motius des de la campanya 'Al Ripollès no tenim rei':

• Convoquem una roda de premsa i una concentració comarcal pel proper dissabte 6 d'octubre a les 20 hores a la plaça Sant Eudald de Ripoll.

• Anunciem que la campanya compta amb el suport explícit de la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Ripoll, la CUP de Sant Joan de les Abadesses i el Casal popular i independentista l'Espurna.

• Fem una crida al conjunt d'entitats socials, polítiques i culturals a adherir-se a la campanya tant a nivell comarcal com especialment nacional.

• Aquesta crida també la realitzem al conjunt de ripollesos i ripolleses, l'adhesió la poden fer efectiva a través del web http://noalrei.elsud.org; el correu electrònic [email protected] o signant a la concentració.

• Finalment, fem una crida a autoinculpar-se (baixar document) i a aprovar mocions a tots els ajuntaments de la comarca. Properament tindrem un model de moció per entrar als plens dels nostres municipis.

Contra la monarquia i a favor de la llibertat d'expressió!

SOLIDARITZA'T · AUTOINCULPA'T · ADHEREIX-TE

Més informació:
http://noalrei.elsud.org //

Campanya 'Al Ripollès no tenim rei'

El Ripollès, 2 d'octubre de 2007.