'Crisi, retallades i reforma laboral' xerrada de la CUP de Sant Joan.

Des de la Candidatura d'Unitat Popular de Sant Joan de les Abadesses us convidem a assistir a la xerrada que farem el proper dissabte 14 d'abril a l’auditori del Palmàs.

L’acte començarà a les 6 de la tarda sota el títol de “Crisi, retallades i reforma laboral” i comptarà amb les intervencions de:

MARTÍ VIVES.- Economista, mediador del Tribuna Laboral de Catalunya, conseller del Consell de Treball Econòmic i Social de Catalunya i membre del Consell de Política Industrial de Catalunya; que ens farà un anàlisi de l'evolució ideològica de l'economia des del final de la 2a Guerra Mundial fins ara, per acabar centrant la crisi actual i les seves conseqüències.

DAVID FERNÀNDEZ.- Periodista de l'equip editor del setmanari Directa dels moviments socials i membre de l'equip tècnic de Coop57, cooperativa de finances ètiques; que ens donarà dades de la crisi i de la doble comptabilitat (radiografia social vs poder finances), del volum dels fraus (fiscal et altri) i de com s'està sortint (rescat públic de la banca) i després en alternatives a aquest model en base dels principis socials d'altres models socioeconòmics: economia social i cooperativisme.

JOAN SAMSÓ.- Laboralista, mediador del Tribunal Laboral de Catalunya, membre de la Comissió de Seguiment i Interpretació de l'Acord Interprofessional de Catalunya, del que va ser negociador i redactor, membre del Consell de Relacions Laborals de Catalunya i membre del Consell de Política Industrial de Catalunya; que ens parlarà de la reforma laboral i les seves conseqüències sociopolítiques.

Després de les intervencions es farà un torn obert de paraules i es donarà per acabada la xerrada.

Us esperem a totes i a tots.