La CUP de Sant Joan, amb idees i forces renovades.

Han passat quasi quatre anys de les nostres primeres eleccions en les que no vàrem treure representació ja que malgrat assolir un resultat superior al 5%, la Llei d’ Hondt ens ho va impedir. Desgraciadament aquesta situació només ens ha permès fer el seguiment dels plens municipals, i aquesta gran limitació no ha aconseguit enfonsar-nos, ans el contrari, tenim forces renovades per aportar treball, imaginació i il·lusió.

És per això que fem una crida a impulsar de nou la CUP i a bastir un espai obert i desacomplexat de treball per i des de la base, centrat exclusivament en la vida de Sant Joan, coordinat amb els que ja existeixen a moltes altres viles i ciutats. I ho fem perquè no creiem que, ara i aquí, els partits polítics tradicionals siguin la solució dels reptes que tenim plantejats com a poble.

Volem treballar per Sant Joan de les Abadesses, de manera assembleària, transversal i amb la participació directa de la població. L’ajuntament és la institució que representa les santjoanines i santjoanins. Per això, creiem que els veïns i veïnes de Sant Joan no s’han de limitar a votar cada quatre anys i prou. Volem que l’ajuntament, en la mesura que sigui possible, faci partícips als i les santjoanines de les decisions importants que ens afecten com a poble, ja sigui mitjançant xerrades informatives, debats públics constructius, consultes populars i/o referèndums si s’escau.

Des de la CUP ens comprometem a ser motor de canvi, d’un canvi profund en la manera d’entendre i practicar la política;un canvi que generi participació activa de tothom, sense pors, sense complexes i amb tota la il·lusió i imaginació de la que siguem capaços per afrontar els veritables reptes que ja estan sobre la taula.

Salut, coratge i ànims!

Avancem com a poble i com a persones!

A per totes! Entrarem!