La CUP descarta pactes a Sant Joan de les Abadesses

La CUP està molt contenta i valora positivament com ha transcorregut la campanya electoral de Sant Joan de les Abadesses. Només ens podem queixar de que no se'ns han deixat tots els espais necessaris per a plantar cartells i que la resta de partits ha inundat les faroles sense respectar els acords presos.

Després de tres diumenges de parada al mercat setmanal del diumenge i d'un acte de presentació de la la llista electoral el passat 7 de maig, les valoracions són més que positives, em sortit al carrer a presentar el nostre projecte i la gent s'ha acostat a escoltar-nos.

També hem de destacar l' importància de les comunicacions 2.0. A diferència de fa quatre anys, en aquestes eleccions s'han utilitzat molt més les xarxes socials i internet. Així la CUP de Sant Joan de les Abadesses ha utilitzat les xarxes socials, concretament facebook i twiter, i també la pàgina web http://santjoanabadesses.cup.cat/ per acostar-se més als vilatans i fer sentir la seva veu.

La CUP de Sant Joan de les Abadesses creiem que hi ha hagut molt bones vibracions durant la campanya i esperem aquesta vegada entrar amb força a l'Ajuntament de Sant Joan. També volem deixar molt clar que si entrem no pactarem amb ningú i ens dedicarem a fer una oposició constructiva. I tenim claríssim que deixarem governar a l'opció que hagi aconseguit més vots.

Finalment convidar a tothom al Sopar de Final de Campanya que tindrà lloc el proper divendres 20 de maig, a les 9 del vespre al restaurant Can Gil.