Pere Villanueva: «La política no és només una qüestió electoral»

La CUP de Sant Joan afronta amb energies renovades el segon intent per fer el salt a l'Ajuntament. Pere Villanueva repeteix com a candidat però amb un nou equip en el qual Guillem Ferrer passa del 5 al número 2 mentre que Míriam Ayala i Marc Puig són el 3 i el 4 respectivament.

La formació independentista es va presentar en societat aquest dissabte al passeig del Comte Guifré en un acte que va comptar amb el suport de Liliana Vilanova, regidora de la CUP a Montesquiu. El candidat de la CUP va recordar que “la política no és una qüestió electoral” i va lamentar que la campanya es converteixi en “un temps de vendre fum”.

Pere Villanueva va situar com una de les grans prioritats la necessitat d'impulsar la participació ciutadana per tal que 'els santjoanins es facin partíceps de manera directe de les decisions de l'Ajuntament'. En aquest sentit consideren que cal realitzar sovint xerrades, debats públics o consultes populars si s'escau. També va apostar per la sostenibilitat i el decreixement un element que passa entre altres per revisar a la baixa el POUM.

La CUP va demanar la confiança dels santjoanins per tal de traslladar al consistori “la feina feta pels seus integrants des de les entitats”. La presentació va comptar a l'inici i al final amb l'actuació musical de Mantornà i va acabar amb un berenar per a tothom.