Publiquem el sisè POBLE VIU I ACTIU, amb nova secció d'entrevistes.

Acabem de publicar el sisè butlletí de l'Assemblea de la Candidatura d'Unitat Popular de Sant Joan de les Abadesses, a través seu s’expressen tant l’organització com els seus militants i simpatitzants a títol individual. POBLE VIU I ACTIU resta oberta a tots els veïns i veïnes que vulguin compartir les seves opinions o les seves idees per transformar el nostre poble.

Estrenem en aquest número una secció fixa d'entrevistes a persones rellevants de la societat civil santjoanina i/o ripollesa. Aquesta primera l'hem feta a Jordi Miguel Costal, president de la Unió Excusionista de Sant Joan. A més a més valorem la tasca feta el darrer any amb el text “ Un any després de les eleccions” i també parlem de l'Assemblea Nacional de la CUP celebrada a Reus, de la decisió del Ple de rebutjar la moció de la biomassa, de les activitats fetes des de l'anterior número i finalment anunciem la propera xerrada que realitzarem.

Esperem que us agradi a totes i a tots.