Pugem al Taga! SOM CIMS 2014.

El proper diumenge 22 de juny tindrà lloc una ascenció al Taga dins la campanya 'Som Cims! Som Països Catalans!'. Es quedarà a les 9 del matí a la Plaça Major de Ripoll, a la Plaça de la Mainada de Campdevànol i a La Rodona de Sant Joan de les Abadesses per marxar conjuntament amb cotxe o qui ho prefereixi a les 10 del matí a Coll de Jou per començar a caminar.

La campanya “Som Cims” consisteix a organitzar marxes, excursions i ascensions al màxim número de cims dels Països Catalans durant el cap de setmana del 21 i 22 de juny i pels voltants d'aquestes dates. A partir de les marxes, ascensions i excursions preparades, com l'any passat, aconseguirem dibuixar el mapa dels Països Catalans, i així mostrar-nos com a una unitat, estendre la defensa del nostre territori natural i reivindicar amb fermesa les ànsies de llibertat per al nostre país.

L'any passat la iniciativa Som Cims aconseguí reunir més de cent cims arreu dels Països Catalans, fet que va demostrar la capacitat d'organització popular en el nostre territori. Enguany, continuem mantenint la flama preparant més marxes i excursions als espais emblemàtics o estimats de cada zona, cooperant amb les entitats excursionistes, esplais, colles i famílies.

Enguany proposem com a novetat complementària de la campanya, que també es captin imatges emblemàtics i representatius en altres indrets del territori natural català, a banda dels cims, com ara les platges, els rius, els gorgs, els pantans, etc., i que s'etiquetaran seguint l'exemple dels cims: #SomPlatges, #SomRius, #SomGorgs ...

En el marc d'aquesta iniciativa, encoratgem els ripollesos i ripolleses a participar en la caminada al cim del Taga, on es penjarà una estelada per tal de visualitzar la defensa del territori i la unitat dels Països Catalans. Penseu a portar aigua i protegir-vos del sol. També podeu portar menjar o un entrepà per esmorzar conjuntament al cim.

Us animem a participar-hi. Salut, muntanya i Països Catalans!

CUP Ripollès.