Tercer Combat de Cant Improvisat.

A la Plaça Major i dins els actes de laFesta Major de Sant Joan de les Abadesses, el properdiumenge 14 de setembrei a partir de les9 del vesprees realitzarà elTercer Combat deCantImprovisat(corrandes, garrotins, nyacres,...)

La jornada començarà amb una demostració  dels diferents estils deCantImprovisata càrrec d’enPere de les Cabres(Ridaura). Tot seguit començarà el Combat deCantImprovisatque serà presentat per el músic i Randellaire Cèsar Ollé. Eljuratestarà format per Jordi Vilarrodà (periodista), Santi Llagostera (músic i Randellaire, Ripoll) i per Núria Agulló (cantautora, Sant Joan de les abadesses). I a l'orquestrinahi haurà Jordi Ballesteros (músic i Randellaire, Ripoll) i l'Hector Garcia (baix, Sant Joan de les Abadesses).

Elpremi pel guanyadorserà de dos tiquets pel dinar del Combat de Corrandes de Montagut. Quan s'acabi el Combat deCantImprovisathi haurà l'oportunitat de que tothom qui vulgui pugi a cantar, és a dir hi hauràEscenari Obertper a tothom i durant tota l'activitat hi haurà servei de barra i entrepans. La gent que es vulgui apuntar ho pot fer fins al divendres 10 de setembre a l 'Oficina de Turisme de Sant Joan de les Abadesses 972 720 599

L'organització de l'activitat té com a objectiu potenciar activitats populars, gratuïtes i autogestionades dins la Festa Major de Sant Joan de les Abadesses i la recuperació, promoció i la difusió del glosat en català i es fa gràcies a l'Assemblea de la Candidatura d'Unitat Popular de Sant Joan de les Abadesses i amb la col·laboració de Cor de Carxofa i l’Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses.