Dona, lluita pels teus drets!

La CUP de Sant Joan de les Abadesses va començar la commemoració del Dia de la Dona Treballadora amb l’exposició “PUBLICITAT SEXISTA. POSEM FIL A L'AGULLA”, que es podrà visitar fins el proper 8 d'abril a la Sala Tosca del Cafè de l'Abadia, que ens fan reflexionar sobre com a vegades la publicitat mostra una dona estereotipada o com a simple objecte.

Així mateix, l’organització unitària de l’Esquerra Independentista vol constatar que la lluita per la igualtat de drets no s’acaba amb un sol dia, sinó que els 365 dies de l’any són de la dona treballadora.

En aquest sentit, el proper dissabte 22 de març, a les 18 h. a l’Auditori del Palmàs, realitzarà una xerrada oberta reivindicativa amb el títol “DONA, LLUITA PELS TEUS DRETS !” que comptarà amb la presència d’AIDA RUIZ, Directora de la Fundació Maria Aurèlia Capmany i professora associada de la Facultat de Dret de la Universitat Pompeu Fabra, que explicarà la precarització de la dona en el segle XXI. Posteriorment es donarà pas al debat amb totes i tots els assistents.