El futur es construeix desobeint.

Les dues activitats prèvies al 3r Aplec Xirinacs que es celebrarà el proper diumenge 3 d'agost varen ser tot un èxit i varen omplir l'Auditori del Palmàs i la Sala Tosca del Café de l'Abadia.

Els dos actes, més enllà del merescut reconeixement i homenatge a la trajectòria política de Lluís Mª Xirinacs, van ser el tret de sortida de la iniciativa a favor de la desobediència civil que la CUP duu a terme, i que aprofundirà en els propers mesos, en el cas que la consulta del 9N sigui prohibida pel govern espanyol.

L'aplec, que enguany arriba a la seva tercera edició, ha començat amb una xerrada titulada 'Desobediència i poder popular. El llegat de Lluís Maria Xirinacs' a la qual hi han participat, el diputat de la CUP Quim Arrufat, Joan Parés, membre de la Fundació Randa-Lluís M. Xirinacs, i Gabriela Serra, activista dels moviments socials. Tot seguit s'ha celebrat un sopar-tertúlia al Cafè de l’Abadia de Sant Joan de les Abadesses amb els mateixos ponents.

El Tercer Aplec Xirinacs.

I finalment el Tercer Aplec Xirinacs es celebrarà el proper diumenge 3 d’agost de 2014 amb les següents activitats:

Diumenge, 3 d’agost de 2014:

A les 10 del matí: Caminada Popular d’Homenatge a Lluís Maria Xirinacs

Sortida de Sant Martí d’Ogassa i arribada al Pla de Can Pegot. Recorregut aproximat de 3 km, 1 hora 30 minuts de camí suau.

A 2/4 de 12 del migdia: Acte d’homenatge al Pla de Can Pegot, Ogassa.

Actuació musical, acte polític i ofrena floral

A les 2 del migdia: Dinar popular

Plaça Comamala de Sant Joan de les Abadesses.

Menú: Paella, pa, aigua, vi, postres i cafè.

Places limitades a 200.

Reserva de places (654.809.628 o 676.546582) Preu: 9 € adults i 6 € infantils.

A partir de 2/4 de 5 de la tarda: Actuacions musicals

- Cesk Freixas.