La CUP del Ripollès escalfa motors de cara al 25N. David Fernàndez a Ripoll i Sant Joan.

La Candidatura d'Unitat Popular del Ripollès ha començat la mobilització de cara a les eleccions autonòmiques del proper 25 de novembre amb la voluntat d'arribar a tots els veïns i veïnes de la comarca per explicar el projecte que representa la CUP -Alternativa d'Esquerres. El proper dimecres 31 d'octubre realitzarà dos actes amb el periodista i activista social David Fernàndez.

Després d'haver assolit 27.111 avals arreu de la Comunitat Autònoma Catalana, la CUP ha iniciat una dinàmica d'assemblees obertes a  la ciutadania per tal de definir la campanya per a les eleccions. En el cas del Ripollès, l'Esquerra Independentista va realitzar una Assemblea Popular Oberta el divendres passat a la Sala Eudald Graells de Ripoll amb una bona assistència. D'aquesta assemblea en sortí el Comité de Campanya de cara a les eleccions del 25 de Novembre i també es varen decidir diferents activitats a fer de cara a la Pre-Campanya i la Campanya Electoral.

Precisament aquest proper dimecres 31 d'octubre es relitzaran dos actes amb el periodista i activista social David Fernàndez, cap de llista per Barcelona de la CUP-Alternativa d'Esquerres. A 2/4 de 7 de la tarda es farà una Xerrada Oberta a l'Obrador de Ripoll i a partir de les 9 del vespre un Sopar-Tertúlia a la Cafeteria l'Abadia de Sant Joan de les Abadesses.

David Fernàndez és periodista i activista vinculat als moviments socials i al barri de Gràcia de Barcelona. Membre de l'assemblea editora del setmanari Directa, és cooperativista en l'economia social i solidària i treballa a Coop57 en el sector de les finances ètiques. Va ser condemnat per insubmissió al servei militar obligatori. Membre de la Coordinadora per a la Prevenció de la Tortura i del grup impulsor de l'Acusació Popular del Cas Millet / Palau de la Música Catalana. El 27 de maig de 2011 va resultar ferit amb 13 policontusions en la càrrega policial contra els indignats a la plaça Catalunya.